Nyskapande

Hallå där.

Tror det här är min 12:e comeback i bloggsfären. Jag har egentligen övergett det här för Twitter, då jag sällan har inspiration att skriva mer än 140 tecken.
Men. Jag är tillbaks. Igen.

Samma namn, samma design, samma plats.

Vill ge min själsfrände, kollega och vapendragare Therese en välriktad spark i dennes buttocks också.
Tack för att du har öst lovord över mig i din länkbeskrivning till mig på din blogg. Känns otroligt givande att sitta inne med en blogg och inte skriva något. Mina 1½ unika besökare om året måste uppleva en wow-effekt utan dess like. Tack.

Tillbaks igen alltså.

Jag tänker göra det lätt för mig; jag har delat upp allt i två kategorier: ICA och Något helt annat.
Tanken är att jag ska försöka återskapa den gamla trotjänaren konsumbloggen.com som gick i graven för några år sen. Kan bli tidsförödande, kan bli fiasko, kan bli succé.

Nu kör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0